یادگیری زبان یادگیری زبان .

یادگیری زبان

آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی

 

زبان انگلیسی هر روز در حال گسترش است و یکی از مهمترین زبانی است که باید یاد بگیرید. برای بعضی از افراد یادگیری سریع زبان انگلیسی ممکنه واقعا مشکل باشد. در این بخش قصد داریم یادگیری زبان انگلیسی از صفر را به شما آموزش دهیم. پس با ما تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا روش های جذابی را برای یادگیری سریع زبان یاد بگیرید.

هدف خود را از یادگیری زبان انگلیسی تعیین کنید.
برنامه ریزی درستی را داشته باشید.
تعادل مناسبی بین مهارت اساسی زبان انگلیسی برقرار کنید.
بهترین روش برای یادگیری سریع و عمیق زبان انگلیسی در این قسمت با بعضی از بهترین نکات درباره سریعترین روش یادگیری زبان آشنا می شوید:

استفاده از نرم افزارهای آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی
اپلیکیشن یادگیری زبان تاثیرزیادی در یادگیری زبان انگلیسی دارد و به شما کمک زیادی می کند. این نرم افزارها به زبان آموزان در بهبود یا حفظ مهارت های انگلیسی کمک بسیاری می کند. برای مثال Live XP، Preply، Verbling، سایت ها و اپلیکیشن یا برنامه های آنلاین برای یادگیری با زبان های مختلف وجود دارد.
تمرین روزانه
هر روز و هر روز تمرین کنید. برای خود برنامه‌ای روزانه بنویسید و خود را مجبور کنید که هر روز مدت زمان معینی را به مطالعه و یادگیری زبان انگلیسی اختصاص دهید. حتما مشخص کنید که در روز چند ساعت می خواهید به مطالعه زبان انگلیسی بپردازید و حتما به این برنامه عمل کنید تا تبدیل به عادت روزانه شود.
یادداشت برداری
دفترچه یادداشتی را برای خود تهیه کنید و در دفترچه خود درباره اتفاقات و رویدادهای روزانه خود بنویسید. نیازی نیست حتما ساختار‌های گرامری و املای آن درست باشد، همین که خود را عادت به نوشتن می کنید دست و ذهن شما هم با نحوه نگارش انگلیسی آشنا می‌شود. بعد از بهتر شدن زبانتان، سعی کنید نوشته های خود را تصحیح کنید و مشکلات خود را در املا و ساختارهای آن بیابید.
توصیف کردن
در این بخش سعی کنید کتاب داستان، تصویر یا فیلم کوتاهی را که دیده اید به زبان انگلیسی برای خود بازگو کنید. این روش به شما کمک می کند که چه واژگان و اصطلاحاتی برای توصیف کردن مناسب است. حتی به شما کمک می کند که ساختارهای گرامری در اسپیکینگ و مکالمه شما را تقویت کند.
تمرکز داشتن
تمرکز داشتن اصل مهمی در یادگیری هر چیزی است. سعی کنید در کلاس آموزشی تمام حواس خود را به کلاس درس بدهید. اگر دوره آموزش زبان شما آنلاین است سعی کنید در محیطی آرام به کلاس بپردازید و از مکان شلوغ و پر سروصدا پرهیز کنید. هنگام برگزاری کلاس سعی کنید نکات مهم را یادداشت کنید و تمرین کنید.
تصور کردن
تصور کنید به فروشگاه یا رستورانی رفته اید و از شما در مورد لباس یا سفارش سوالاتی پرسیده می شود یا می خواهید درباره جنس موردنظر سوال بپرسید، این مکالمه ها را با زبان انگلیسی تمرین کنید و آنها را در ذهن خود شبیه سازی کنید و از اصطلاحات و لغات که در این مکالمه ها استفاده می شود کمک بگیرید.
کتاب خواندن
برای گسترش دایره لغات خود و تقویت مهارت ریدیگ از کتاب داستان استفاده کنید. این کتاب داستان ها با سطح های مختلف به راحتی می توانید پیدا کنید. اگر سطح مبتدی هستید از کتاب داستان کودکان کمک بگیرید، این کتاب داستان بخاطر سطح پایین کلمات راحت تری دارند.
کمک گرفتن از روزنامه‌ها
اگر در یادگیری ساختارهای رسمی و مجهول با مشکل مواجهه هستید یا اگر جزو آن دسته از کسانی هستید که این نوع نوشتار را دوست دارید، روزنامه ها کمک بسیار زیادی به شما می کند. ساختارهای مجهول در روزنامه ها زیاد است. سعی کنید در روزنامه ها این ساختارها را پیدا کنید.
ضبط کردن صدای خود
شاید با ضبط کردن صدای خود مشکل داشته باشید اما فراموش نکنید که این روش کمک بسیار زیادی به شما می کند. به انگلیسی حرف بزنید یا متنی را بخوانید و صدای خود را ضبط کنید سپس به آن گوش دهید. این موضوع باعث می شود اشکالات خود را در لهجه و تلفظ خود بیابید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۶:۱۹ توسط:mary موضوع: نظرات (0)