یادگیری زبان یادگیری زبان .

یادگیری زبان

آموزش مکالمه انگلیسی در خانه با ۲۰ روش جذاب ؟

بهترین روش ها در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در برگیرنده چند نکته مهم هستند.از جمله این نکات:

1-از منابع با کیفیت و به روز استفاده کنیم.

2-هر کدام  از این منابع رو به طور مشخص و برنامه ریزی شده بخوانیم و یاد بگیریم.

3-برای یادگیری مکالمه هر چیزی را که میخوانید با صدای بلند تکرارکنید

   هم چنین بهترین اپلیکیشن موجود در دنیا برای تقویت زبان انگلیسی هستند که  خیلی راحت آن را روی گوشی اندروید یا آیفون خود نصب کنید و از سطح مبتدی شروع کنید. فقط کافی ست که روزانه به ۳-۴ مکالمه آن گوش کنید و بعد از اتمام هر مکالمه سعی کنید آن را تکرار کنید . آن را به ذهن بسپارید.فیلم ها و انیمیشن های معرفی شده در سایت های نتفلیکس را دانلود کنید و در مواقع بیکاری آنها را تماشا کنید. روش دقیق تماشای فیلم و انیمیشن برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی باید دارای برنامه ریزی مناسب باشد.هر چند فقط تماشای آنها به شکل معمول هم بسیار مفید است.

هم چنین از کتاب های کودکان و نوجوان شروع کنید، که با زبان ساده تر نوشته شده اند و برای کمک به کودکان در یادگیری زبان طراحی شده اند. اگر کتاب هایی را بخوانید که قبلاً نسخه انگلیسی یا فارسی آن را خوانده اید و آن کتاب را به خوبی می شناسید، به شما کمک می کند تا سریعتر به این زبان عادت کنید. برای یادگیری دقیق و اصولی تر میتوانید هزینه کنید و به کلاس های آنلاین تافل و آیلتس بروید رفتن به کلاس و یادگیری مکالمه با یک استاد خیلی تاثیر گذار تر خواهد بود.

روش های متعدد دیگرمیتوان به گوش کردن پادکست ها و مستندها هم چنین خرید دیکشنری های چند زبانه و وب سایت های مربوط به شبکه های خارجی زبان و الی غیر.. وقت گذاشتن برای مکالمه و یادگیری آن مستلزم تلاش و کوشش به سزایی دارد تا بتوانید به مرحله ایی از صحبت کردن برسید که طرف مقابل را بتوانید راضی کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۰:۴۸ توسط:mary موضوع: نظرات (0)