يادگيري زبان يادگيري زبان .

يادگيري زبان

روش هايي براي تقويت چهار مهارت اصلي در زبان انگليسي ؟

براي اينكه بتوانيم در سطح بالايي از زبان انگليسي باشيم بايد هر چهار مهارت اصلي زبان انگليسي خود را يعني Listning , Reading , Writing  و Speaking را تقويت كنيم . تقويت Reading  علاوه بر صحبت كردن باعث تقويت گرامر و بيشتر شدن دايره لغات انگليسي شما بيشتر مي شود . تقويت هر چهار مهارت راز خودآموز زبان انگليسي است . اول بايد سطح زبان انگليسي خود را تعيين كنيد و در يك آزمون تعيين سطح زبان انگليسي شركت كنيد . براي تقويت speaking  با دوستان و آشنايان خود به زبان انگليسي صحبت كنيد و همچنين از آنها بخواهيد با شما در زندگي روزمره انگليسي صحبت كنند تا بغير از مهارت Speaking  مهارت Listning شما نيز تقويت شود . تا مي توانيد بنويسيد و متن هاي مختلف بخوانيد تا Writing  و Reading شما تقويت شود . فيلم هاي خارجي را با زبان اصلي يعني زبان انگليسي تماشا كنيد و به اخبار انگليسي نيز گوش دهيد . ياد گيري زبان از طريق بازي نيز بسيار تاثير گزار بوده و باعث تقويت هر چهار مهارت اصلي در شما مي شود . شما در اپليكيشن ياد گيري زبان مي توانيد انتخاب كنيد كه كدام يك از چهار مهارت را مي خواهيد تقويت كنيد و به صورت جداگانه بر روي آن مطالعه كنيد و آن را تقويت كنيد . داستان هاي كوتاه زبان انگليسي بخوانيد چون يكي از روش هاي سريع براي ياد گيري سريع زبان است ‌ .  يكي ديگر از روش ها براي تقويت هر چهار مهارت اصلي مطالعه ي كتاب هايي براي آموزش زبان انكليسي است و يا تماشاي ويدئو هايي كه به منظور آموزش زبان انگليسي ضبط شده اند  و در آنها توسط اساتيد برجسته زبان انگليسي آموزش داده مي شود و يا حتي شركت در كلاس زبان نيز مي تواند بهدشما كمك بسياري بكند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۹:۱۲ توسط:mary موضوع: نظرات (0)

گرفتن پذيرش از كشور انگليس

امروزه اخذ پذيرش و شرايط تحصيل در كشور انگلستان براي تعدادي از دانشجويان و زبان آموزان به يكي از دغدغه هاي مهم آن ها تبديل شده است كشور انگليس تعداد بسيار زيادي از بهترين دانشگاه هاي جهان را دارد و بسياري از آنها داراي شهرت جهاني است كه يكي از دلايل گرفتن مدرك آيلتس و تافل زبان آموزان و دانشجويان است منابع آزمون آيلتس در سايت منوچهرزاده وجود داره و همچنين امروز ميخواهيم در مورد اخذ پذيرش از كشور انگلستان صحبت كنيم.

براي اخذ پذيرش در دانشگاه هاي اين كشور در هر مقطعي به مدارك مورد نياز خود نياز دارد كه زبان آموز و دانشجويان بايد از قبل آنها را آماده كرده باشد البته ناگفته نماند كه اين مدارك مورد نياز براي اخذ پذيرش هميشه ثابت نيست و در هر دانشگاهي در كشور انگليس بر اساس دپارتمان هاي خود مدارك خاصي نياز دارد و فرد متقاضي بايد مدارك مورد نياز را بر اساس ليست دانشگاه آماده كند و قبل از همه ي اين ها يادگيري زبان انگليسي يكي از نكته هاي مهم براي تحصيل در اين كشور است معمولاً متقاضياني كه زير ۲۲ سال هستند، راحت تر مي توانند براي تحصيل در انگليس برنامه ريزي كنند چون آن ها با موانع كمتري رو به رو مي شوند ولي معمولاً متقاضياني كه گپ تحصيلي بالايي دارند، معدلشان پايين است و يا مدرك زبان ندارند، با موانع بسياري مواجه مي‌ شوند و شايد موفق به دريافت پذيرش تحصيلي نشوند و در حال حاضردر دانشگاه هاي اين كشور،  پذيرش تحصيلي دانشجو بستگي به معدل او، مدرك تحصيلي، مدرك زبان، مدارك هويتي، پاسپورت و شرايط مالي او دارد پس اگر همه ي اين ها را داري و مدرك زبان نداريد همين الان در دوره هاي آموزش زبان انگليسي شركت كنيد و در يكي از آزمون هاي زبان شركت كنيد و مدرك خود را دريافت كنيد و براي مثال اگر دانشجويي كه هزينه تحصيل در انگلستان را داشته باشد ولي مدرك زبان نداشته باشد براي تحصيل در انگلستان مناسب نيست پس از همين الان براي پذيرش در دانشگاه هاي انگليس شروع به جمع كردن مدرك براي دانشگاه مورد نياز خود بكنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۲:۱۸ توسط:mary موضوع: نظرات (0)

ياد گيري با دوره زبان انگليسي بهتر است يا حضوري در كلاس ؟

با شيوع ويروس كرونا و گسترش آن در ايران و تمام نقاط جهان در سال ۲۰۱۹ ميلادي بيشتر مراكز آموزش ، آنلاين شدند كه اين شامل كلاس ها و موسسات آموزش آنلاين زبان انگليسي مي شود . كلاس هاي آموزش آنلاين زبان انگليسي كه به صورت آنلاين و آفلاين برگزار مي شوند داراي معايب و مزاياي مخصوص به خود هستند كه اين دو صورت را باهم متفاوت مي كند در حالي كه آموزش همان است . در كلاس هاي آموزش آنلاين زبان انگليسي درست مانند كلاس هاي حضوري از يك روش تدريس ، كتاب و منابع استفاده مي شود . در كلاس هاي آموزش آنلاين زبان انگليسي شما با استفاده از نرم افزار تحت وب و يا لايو در كلاس حاضر مي شويد و با همكلاسي ها و استاد خود ارتباط زنده آنلاين داريد و مي توانيد نظرات خود را بيان كنيد و يا نظرات ديگران را مشاهده كنيد . دوره آموزش زبان انگليسي به صورت ويديو هاي از قبل ضبط شده برگزار نمي شوند در حالي كه بيشتر مردم فكر مي كنند كه به اين صورت است . با استفاده از روش پازلينگ م ميتوانيد زبان خود را به خوبي تقويت كنيد در كلاس هاي آموزش آنلاين زبان انگليسي محدوديت زماني و همچنين محدوديت مكاني وجود ندارد و در وقت گران بهاي شما صرفه جويي مي شود و در صورت شرايط نا امن و نا آرام و بد جوي آب و هوا كلاس ها تعطيل نمي شوند و همچنين در هزينه صرفه جويي مي شود . آما از مشكلات شايع آن قطع شدن اينترنت و يا نبود ارتباط چهره به چهره بين افراد در كلاس را نام برد . در آموزش حضوري استاد ها مي توانند از روش هاي مختلفي براي ياد گيري شما استفاده كنند و اين يعني استاد ها در آموزش مجازي و يا همان آنلاين دست و پا بسته تر نسبت به آموزش آنلاين زبان انگليسي هستند . همچنين آموزش به صورت حضوري قدرت يادگيري شما را افزايش مي دهد و موجب يادگيري سريع زبان انگليسي مي شود .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۴:۱۰ توسط:mary موضوع: نظرات (0)

دوره هاي فشرده آزمون آيلتس

امروزه بعضي از زبان آموزان براي يادگيري سريع زبان از دوره هاي فشرده استفاده ميكنند و اين كار براي آنهايي كه زبان انگليسي ياد نگرفته اند و ناگهان وارد دوره هاي فشرده ميشوند سخت و امكان ناپذير است چون براي مثال بايد در يك دوره ي فشرده 6 ماهه حجم عظيمي از اطلاعات زبان وارد مغز خود كنند و نبايد به جز يادگيري زبان مشغول كار ديگري شوند حال بعضي از زبان آموزان يا حتي دانشجويان براي سريع گرفتن مدرك آيلتس در دوره هاي فشرده ثبت نام ميكنند ك بيشتر آنها هم جوابي نميگيرند از نتايج آن.

برخي از آموزشگاه ها و يادگيري زبان انگليسي حتي به آنهايي كه قبلا هم زبان انگليسي كار نكرده اند تبليغ ميكنند كه ما ميتوانيم شما را در طي 6 يا7 ماه به ياگيري زبان انگليسي كامل ياد بديم ناگفته نماند اين آموزشگاه ها زبان آموزان زيادي دارد كه اين كار اشتباه است و زبان آموزاني كه هيچ شنبختي از زبان انگليسي و آزمون ها ندارند و حتي نميتوانند در اين دوره هاي فشرده چيزي ياد بگيرند اين دوره هاي فشرده براي كساني است كه ميخواهند برايشان تكرار شود يا قبل از آزمون در دوره فشرده آيلتس ثبت نام ميكنند كه ياد آوري شود هر روز به آنها و چيزي فراموش نكنند و در اين دوره هاي فشرده تمركز بر روي تقويت دايره لغات و دامنه گرامري متقاضيان مي باشد تا بتوان بستر مناسبي برايدرست كردن جملات مركب و پيچيده از نظر گرامري و تركيب هاي هم نشين  مناسب و كم تكرار از نظر لغتي درست كرد .

عمده زبان آموزان يا دانشجويان براي اخذ پذيرش دانشگاه ها تا مقطع كارشناسي ارشد و مهاجرت به استراليا به دنبال دريافت نمره خوب در آزمون هستند در اين دوره تلاش ميكنند تا بتوانند به جمع بندي خوبي از نظر سطح زباني زبان آموزان و سطح دانش نكات و تكنيك هاي پاسخ به سوالات و زمان بندي دست پيدا كرد پس براي شركت در اين دوره ها حتما بايد زبان انگليسي را يادگرفته باشيد و براي مرور نكات در اين دوره هاي فشرده ثبت نام كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۱:۱۹ توسط:mary موضوع: نظرات (0)